martinfasion
martini; Platforma e decentralizuar e modës për të gjithë
Martini është një ekosistem global i decentralizuar i modës që u krijua për të krijuar dizajnerë të rinj dhe të talentuar të modës me një platformë për të fituar para mbi rrobat e tyre.

martini; Platforma e modës e decentralizuar për të gjithë
Në këtë epokë moderne, çdo gjë digjitalizohet, dhe tregu i modës është ai që do të mbetet prapa. Sipas raportit të BoF, 75% e shitësve të modës kanë ndërmend të investojnë në teknologji të reja në 2018/2019. Filloi me blerjen në internet dhe marketingun e përmbajtjes, tani po flasim për teknologjinë e bllokimit. Kjo është ajo që është Martini. Le të fillojmë me pyetjen e qartë.
Në këtë epokë moderne, çdo gjë digjitalizohet, dhe tregu i modës është ai që do të mbetet prapa. Sipas raportit të BoF, 75% e shitësve të modës kanë ndërmend të investojnë në teknologji të reja në 2018/2019. Filloi me blerjen në internet dhe marketingun e përmbajtjes, tani po flasim për teknologjinë e bllokimit. Kjo është ajo që është Martini. Le të fillojmë me pyetjen e qartë.
ÇFARË ËSHTË MARTINI?
Martini është një ekosistem global i decentralizuar i modës që u krijua për të krijuar dizajnerë të rinj dhe të talentuar të modës me një platformë për të fituar para mbi rrobat e tyre. Përveç kësaj, investitorëve u jepet mundësia për të investuar në fazat e hershme të markave të dizajnit.
Martini është një ekosistem global i decentralizuar i modës që u krijua për të krijuar dizajnerë të rinj dhe të talentuar të modës me një platformë për të fituar para mbi rrobat e tyre. Përveç kësaj, investitorëve u jepet mundësia për të investuar në fazat e hershme të markave të dizajnit.
Në thelb, Martini ofron një treg ku mund të tregtohen rroba të vlefshme dhe përvoja të lidhura me modën midis stilistëve të modës, konsumatorëve të modës dhe profesionistëve të tjerë, siç janë fotografët dhe modelet.
MODOS DECENTRALIZUAR EKOSISTEMI Një
ekosistem i decentralizuar i modës do të thotë se moda nuk do të përcaktohet më nga një numër i markave prestigjioze. Dizajnerë të rinj, të rinj do të kenë mundësinë për të demonstruar talentin e tyre në mbarë botën dhe secili do të ketë zgjedhjen dhe mjetet për të mbështetur markën e tyre të preferuar, pavarësisht nga kamarieri i tij.
Një ekosistem i decentralizuar i modës do të thotë një ekosistem i modës peer-to-peer, ku të gjithë pjesëmarrësit janë fitues. Le ta ndërpresim pak, apo jo?

ekosistem i decentralizuar i modës do të thotë se moda nuk do të përcaktohet më nga një numër i markave prestigjioze. Dizajnerë të rinj, të rinj do të kenë mundësinë për të demonstruar talentin e tyre në mbarë botën dhe secili do të ketë zgjedhjen dhe mjetet për të mbështetur markën e tyre të preferuar, pavarësisht nga kamarieri i tij.
Një ekosistem i decentralizuar i modës do të thotë një ekosistem i modës peer-to-peer, ku të gjithë pjesëmarrësit janë fitues. Le ta ndërpresim pak, apo jo?

Për dizajnerët e rishtar,
ka tre mënyra që një zhvillues i ri mund të nxjerrë nga kjo platformë;
• Crowdfunding
• Real Market Insight
• Komuniteti
ka tre mënyra që një zhvillues i ri mund të nxjerrë nga kjo platformë;
• Crowdfunding
• Real Market Insight
• Komuniteti
Me Martinin, dizajnerët e rinj marrin mënyrën më të mirë dhe më efektive për të mbledhur fonde për linjat e tyre të veshjeve. Kjo mund të arrihet lehtësisht duke siguruar një pjesë të të ardhurave për investitorët. Markat e veçanta që i shërbejnë një tregu të dobët do ta gjejnë këtë platformë të decentralizuar veçanërisht të dobishme
Designers do të kenë qasje në një komunitet të madh të dashuruar të modës, e cila do ta bëjë më të lehtë për të punuar me shpejtësi dhe testimin fleksibël për të marrë reagime të vlefshme. Veç kësaj, prania e komunitetit lejon hartuesit e talentuar të angazhojnë ndjekës të përkushtuar.
Për investitorët individual
Gjëja e parë që investitorët pëlqen është e lehtë, mundësinë për të investuar në një nga ndërmarrjet më fitimprurëse të planetit. Përveç kësaj, ekziston edhe një ekspozitë e industrisë. Disa markave nuk do të jenë më në gjendje të vendosin fatin e industrisë,
Gjëja e parë që investitorët pëlqen është e lehtë, mundësinë për të investuar në një nga ndërmarrjet më fitimprurëse të planetit. Përveç kësaj, ekziston edhe një ekspozitë e industrisë. Disa markave nuk do të jenë më në gjendje të vendosin fatin e industrisë,
Për konsumatorët e modës Konsumatorët
modës në Martini merrni ekskluzivitet. Çfarë do të thotë kjo, ju kërkoni? Projektuesit të cilët financohen në platformë duhet të shesin dizajnin e tyre më të ri unik në tregun e platformave. Kjo është e drejtë, ju do të bëheni ulësja e përparme.
Përveç kësaj, fakti që projektuesit dhe konsumatorët mund të komunikojnë në këtë platformë, u mundëson konsumatorëve të kenë qasje në elemente të përshtatshëm.
Për profesionistët
Për profesionistët Martini është një monetization. Kjo është platforma më e specializuar ku profesionistët, modelet dhe fotografët e lidhur me modën do të jenë në gjendje të fitojnë para dhe të punojnë për markat në të cilat besojnë.
Për profesionistët Martini është një monetization. Kjo është platforma më e specializuar ku profesionistët, modelet dhe fotografët e lidhur me modën do të jenë në gjendje të fitojnë para dhe të punojnë për markat në të cilat besojnë.
Siç është thënë më herët, çdo fitues.
PROCESI
I INVESTIMEVE Shënuesi MTN do të përdoret si një mjet investimi në të cilin çmimi i sistemit është një çmim lundrues dhe bazohet në çmimin mesatar të fundit të markës MTN në treg. Kjo do të thotë që ky çmim merret parasysh sa herë që ka investime.
I INVESTIMEVE Shënuesi MTN do të përdoret si një mjet investimi në të cilin çmimi i sistemit është një çmim lundrues dhe bazohet në çmimin mesatar të fundit të markës MTN në treg. Kjo do të thotë që ky çmim merret parasysh sa herë që ka investime.
Një projektues i cili ka një plan premtues për linjën e tij të veshjeve të ardhshme do të duhet të ofrojë një përfaqësim të fushatës për pjesëmarrjen e kapitalit. Kjo shpjegon se si aksionet do të përfaqësojnë stoqet që do t'u ofrohen investitorëve. Pas kësaj ata do të duhet të transferojnë linjën e tyre tek palët e interesuara.
Supozohet se fusha duhet të përfshijë një portofol plotësisht të zhvilluar, një numër të mjaftueshëm skicash dhe vizatash të dizenjove ekzistuese të veshjeve. Dizajner gjithashtu duhet të shtojë një plan biznesi të detajuar që tregon se si të arrihet qëllimi i investimit.
Ky informacion do të ruhet në IPFS, dhe një kontratë e zgjuar do të iniciohet menjëherë pas prezantimit të fushatës. Nëse investitori vendos të investojë në fushatë, informacioni rreth kontratës dhe investitori do të regjistrohet. Në fund, ky informacion në kontratën e zgjuar do të përdoret për të paguar shenjën përkatëse MTN.
MARTINI TOKEN
Shenjë me tikert MTN do të jetë në përputhje me markerin ERC20, i cili pritet të mbështesë ekosistemin Martini. Fakti që përdor një kontratë të zgjuar do të thotë se ajo gjithashtu do të integrohet me funksionin e shërbimeve të një organizate autonome të decentralizuar.
Shenjë me tikert MTN do të jetë në përputhje me markerin ERC20, i cili pritet të mbështesë ekosistemin Martini. Fakti që përdor një kontratë të zgjuar do të thotë se ajo gjithashtu do të integrohet me funksionin e shërbimeve të një organizate autonome të decentralizuar.
Kjo do të thotë se DAO do të funksionojë si një platformë konsensusi për ekosistemin Martini, i cili do të procesojë proceset e votimit.
Çdo transaksion në Marketplace do të bëhet duke përdorur Token MTN. Në raste të rralla, mund të përdoren edhe mjete të tjera të pagesës, siç është ETH. Megjithatë, kjo varet nga popullariteti i kërkesës dhe kufizimeve teknike në treg.
Çdo transaksion në Marketplace do të bëhet duke përdorur Token MTN. Në raste të rralla, mund të përdoren edhe mjete të tjera të pagesës, siç është ETH. Megjithatë, kjo varet nga popullariteti i kërkesës dhe kufizimeve teknike në treg.
Shitja e argumenteve
Marka e pajtueshme MTN me ERC20 duhet të ketë një shenjë të përbashkët prej 1,000,000,000 MTN dhe pritet të kushtojë 0,000025 ETH për MTN. Mbulimi i vështirë për projektin është 7.5 milion dollarë, ndërsa mbulimi i butë është 0.5 milion dollarë. Ju lutem vini re se vetëm ata që kanë më shumë se 20 kontribute të ETH mund të aplikojnë për anëtarësim në bordin ekzekutiv.
Shitja e Token ndahet në para shitjen dhe shitjen e ICO-së. Përveç kësaj, ka shpërblime të lidhura me blerjen e një shenjë në secilën prej këtyre fazave. Kontrolloni faqen e internetit për informacion mbi mënyrën se si funksionon bonusi.
Marka e pajtueshme MTN me ERC20 duhet të ketë një shenjë të përbashkët prej 1,000,000,000 MTN dhe pritet të kushtojë 0,000025 ETH për MTN. Mbulimi i vështirë për projektin është 7.5 milion dollarë, ndërsa mbulimi i butë është 0.5 milion dollarë. Ju lutem vini re se vetëm ata që kanë më shumë se 20 kontribute të ETH mund të aplikojnë për anëtarësim në bordin ekzekutiv.
Shitja e Token ndahet në para shitjen dhe shitjen e ICO-së. Përveç kësaj, ka shpërblime të lidhura me blerjen e një shenjë në secilën prej këtyre fazave. Kontrolloni faqen e internetit për informacion mbi mënyrën se si funksionon bonusi.
Shpërndarja e argumenteve
Siç është thënë më parë, u krijuan vetëm 1 000 000 000 MTN shenja, dhe kështu do të ndahet toka. Sipas faqes së internetit të Martinit, përqindja më e madhe e argumenteve do të përdoret për të shitur shenjën.
Ndonëse përqindja e saktë nuk është përcaktuar, pritet që ekipi përbërës dhe kompania rezervë të marrin një normë interesi të barabartë. Së fundi, përqindja më e vogël duhet të përdoret për të shërbyer bonuse.
Siç është thënë më parë, u krijuan vetëm 1 000 000 000 MTN shenja, dhe kështu do të ndahet toka. Sipas faqes së internetit të Martinit, përqindja më e madhe e argumenteve do të përdoret për të shitur shenjën.
Ndonëse përqindja e saktë nuk është përcaktuar, pritet që ekipi përbërës dhe kompania rezervë të marrin një normë interesi të barabartë. Së fundi, përqindja më e vogël duhet të përdoret për të shërbyer bonuse.
Shpërndarja e fondeve
Sipas faqes së internetit, 40 për qind e fondit do të përdoret për hulumtim dhe zhvillim, ndërsa 40 për qind do të përdoren për marketing. Pesëmbëdhjetë për qind e fondit i drejtohet operacioneve, ndërsa 5 për qind e fundit do të përdoren për kostot e përgjithshme.
Sipas faqes së internetit, 40 për qind e fondit do të përdoret për hulumtim dhe zhvillim, ndërsa 40 për qind do të përdoren për marketing. Pesëmbëdhjetë për qind e fondit i drejtohet operacioneve, ndërsa 5 për qind e fundit do të përdoren për kostot e përgjithshme.

Burimi
Website: http://lemartini.com/
whitepaper: http://lemartini.com/Martini_Whitepaper.pdf
Twitter: https://twitter.com/martinitoken
Telegram: https://t.me/martinifashion
0x4b760ce216AA82560A58e926686D7fC344994Bec
Komentar
Posting Komentar